-->

Cyber Warrior

Geçenlerde internette gezinirken cyber-warrior adlı bir siteye denk gelmiştim. içeriğine baktım ve diğer forumlardan çok farklı bir yapı içerisinde olduğunu hissetim. Farklı yapıdan kasıt; gerek forum içindeki yorumlar olsun, açılan konular olsun veya forum içerisindeki tartışmalar olsun. Diğer forumlara oranla daha seviyeli ve daha iyi bir sistem içerisinde herkes uyum içinde birbirlerine yardımcı olmaya çalışıyor ve son günlerde ülkemizdeki demokrasi darbeciliğine sanki ders olsun diye seçim ile görevler verilmektedir. Bu yönüyle gerçektende onları takdir eder ve bu siteye üye olan arkadaşlarımız varsa üye olmak için yardım istiyorum. üye olmaya çalıştım fakat olamadım. Galiba üyelik sistemi durdurulmuş. Tam olarak anlamadım sistemini ama böyle bir siteye sanırım üye olmak ya zor olsa gerek yada dediğim gibi üyelik sistemi durdurulmuş. Ayrıca geçenlerde bir haber kanalındada gördüm ve israilin sitelerini hacklediklerini, kendilerina Akıncılar adını veren bir grubun islam karşıtı veya ahlaki bozucu siteleri hedefi olarak imha ettiklerinide belirteyim. Bu yazıyı okuyan sitedeki üyelerden biri umarım bize zarar vermezler.

incelediğiniz konu: Cyber-warrior
http://ogrenci-evleri.blogspot.com
Makalelerimiz kaynak gösterilmeden yayımın yapılması yasaktır

Sitemize hoş geldiniz. Forum tasarımlarınız için iletişime geçebilirsiniz.

Buraya reklam kodunu ekleyebilirsiniz.