-->

Oyun

uzun süre önce internette tanıştığım bir arkadaşımla online iletişim esnasında bana oyun sitesini açacağını ve bunun için fikirlerime ihtiyaç duyduğunu söyledi. Gülmemek için kendimi zor tuttum ve birazcık düşündüm sonradan kendimden utandım. Arkadaşımın bana değer vererek benimde bu işin içinde katkımın olabileceğini düşünerekten bana açmıştı konuyu. Neyse arkadaşıma; iyi güzelde benim bilgim yok ki tasarımdan.
Arkadaşımda bana okuduğun bölüme ilişkin öğrenciler olsun gençler olsun ve yetişkinler olsun az çok nasıl ne yapıda olduğu hakkında benden daha tecrübelisin. Onun için insanları çekebileceğim alanı internet üzerinden oyunu düşündüm ve oyunda ne gibi oyunların olması, nasıl kişileri etkileyebileceğimi hakkında bilgi istiyorum senden.
Tasarım kodlaması ve diğer işleri ben yaparım sadece bana daha iyi bir şekilde başarılı olmam için bir yol istiyorum deyip ve kendisinden bana bir hafta gibi bir süre vermesini istedim. Umarım başarılı olur ve bu başarının arkasında olduğumu hissetmem bana gurur verecektir.
Konu başlık: ögrenci evleri sanal oyunlar
Konu hakkında bilgi almak için: Oyun

Makalelerimiz kaynak gösterilmeden yayımın yapılması yasaktır
incelediğiniz konu: Oyun Dünyası

Sitemize hoş geldiniz. Forum tasarımlarınız için iletişime geçebilirsiniz.

Buraya reklam kodunu ekleyebilirsiniz.